قصة محارم اغتصبت اختي وانا سكران ونكت كسها اللذيذ

بعد ما حسيت بصباع نجاة و هو داخل خرم طيزي فنست اكثر و كنت مستمتع و هيا بدوره و بتنيكني بصباعها سحت اكثر و نزلت على زب سعد ادخله في بقى و بشفط فيه و امصه جامد ،،، هزت نجاة دماغها و شاورة لسعد و ماما اني خلاص وصلت اخرى و موش حاسس بحاجة الا الرغبة و الشهوة الي قاتلني و سايبه نجاة تعمل الي تعمله … قامت ماما و جات ورايا اخدت مكان نجاة الي كان صبعها لسه جويا بتحركه بهدوء و تدوره لغاية ما حسيت بصباع تاني عاوز يدخل كمان ،، هزيت طيزي عشان موش حقدر استحمل فجاني الرد من سعد الي مسك دماغي و زنقني على زبه عاوز يدخله كله جوه زوري حسيت انه في حاجة بتحصل غير عادية و دا الي خلاني اتجشنج و ابتديت احاول اتملص وقفت نجاة ركبت فوق مني مسكت ايدي و شلت حركة ايدي و رجلي و ماما كانت بتحاول تدخل صباعها في خرمي …. حسيت وقتها اني دي محاولة اغتصاب ليا و دا مترتب و متخطط عشان بعد كدا اكون مكسور و ما اقدرش افتح بقى ولا اهز رمش عيني و
سكس مصرى نار . سكس زنوج ساخن , كس شفاف . صور جميلات سكس . سكس طحن . افلام الساخنه . رقص محارم
مااقدرش اعمل حاجة و اقف لتصرفات ماما الي ممكن تفضحنا و تخلي سريتنا على كل لسان ،،، نجحت في التخلص و التملص من نجاة الي راكبة فوقي و شلت زب سعد من بقى و وقفت و كنت بزعق و بصيح
انا:: انا موش خول ولا متناك ،انا موش زي ما انتم فاهمين ،صحيح اناىعرص و ديوث و بخليكي تتمتعي مع الرجالة لكن موش يعني انك ترتبي و تخططي لاني اتناك و ابقى خول و كلب ……..انت ليه بتعملي فيا كدا …
وقف سعد من مكانه و كان بيزعق كمان و عاوز يضربني بس ماما جات عليه و وقفت قدامه و قالتله
ماما:: لا لا احنا ما تفاهمناش على كدا ،خلاص هو موش عاوز و ماتحاولش تعمل حاجة تندم عليها .، خلاص بقلك

و جات ماما عليا و حضنتني و بتقلي
ماما:: حقك عليا ،انا غلطانة ،انا محقوقه ليك ،بلاش تعمل في نفسك كدا ،سامحني يا حبيبي
و كانت بتحضني جامد و بتحسس على راسي و ضهري و كانها حست بغلطتها و ندمانة على الي كانت ناوية تعمله فيا …… قعدنا على الكنبة و كنت جنب ماما و سعد اخد مكانو و صب كاس ويسكي و ولع سيجارة و نجاة لسه في مكانها على الارض و بتقول ،،،،،،….
نجاة: هي الليلة باضت ولا ايه ،،يعني كدا خلص فركش ايه الحظ دا يعني لما اكون في المود و عاوزة كسي يجيب لبن و اتشرمط يصير الي صار دا اوووووووووووف منكم يا ….
ماما:: اهمدي بقا يا متناكة ،،، و بتغمز لنجاة بعينيها و كانها بتقولها اصبري على رزقك …
قامت ماما و مسكتني من ايدي و قالتلي تعالى عوزاك جوه …. دخلنا الاوضة قعدتني و قعدت جنبي و مسكت ايدي و قالتلي ….
ماما:: انا اسفة يا حبيبي ،ما كنتش عارفة اننا ممكن نوصل للمرحلة دي انك تاخذ على خاطرك بالشكل دا ….
انا:: انت لسه مصممة انه كل شي عادي ولا كإن في حاجة حصلت .. انت عاوزاني اتناك زيك و ابقى خول رسمي ولا ايه نظامك
ماما:: انت راجل و سيد الرجالة و مين يقدر يلمسك و لا يحط.ايدو عليك
انا:: و الي كان مترتبله برا دا اسمه ايه ،،
ماما:: هو حصل ايه برا دا ،،، انت كنت مستمتع و نجاة هيجت عليك و انت وحدك الي اخدت زب سعد و بديت ترضع فيه ولا نسيت … قلي هو في حد غصبك على حاجة برا ولا عمل معاك حاجة تقفش و تزعل منها و تعمل الي عملته،،،
كنت موش عارف ارد على كلامها لاني انا الي حطيت نفسي في الموقع دا و سبت نفسي لشهوتي ،، فما كنتش عارف ارد او اتكلم بس كنت عاوز انهي الموقف و اشوف ماما ناوية على ايه و رايها
انا:: انا نسيت نفسي و ما حستش باي حاجة و بعدين هو انت عاوزاني ابقى كدا يعني و عادي قدامك .
ماما: تبقى كدا ازاي يعني و عموما انت حر في الي بتعمله ،انا لا اقدر امنعك ولا اقدر اجبرك يا حبيبي انت تعمل الي تحبه والي يريحك و يخليك مستمتع ،، و انا متعتي في اني اشوفك مبسوط و فرحان يا روح امك ….. و كانت ماما مع كلامها بتحسس على رقبتي و نازلة بشويش بايدها على ضهري و الايد التانية داخلة بين فخاذي و تحسس عليهم بحنية و نفسها خارج سخن و ريحة عرقها خلاني ابتديت احس انه زبي بيوقف ….. حست ماما اني ابتديت اهيج من تاني بحركة من ايدها لمست زبري الي وقف و ايدها التانية تتحرك و طراطيف صوابعها بتلمس طيزي ،،، برقت بعيني و حاتكلم بس هيا خطفت مني الكلام و قالت
ماما :: مالك في ايه يا حبيبي عاوز تقول حاجة
انا:: لا بس عاوز …..
ماما :: عاوز ايه قول ما تتكسفش يا روحي …..( و ايدها عمالة تتحرك على زبري الي خلاص وقف و صوابعها واقفة عند خط فلقات طيزي مستنية زي الاشارة مني)
انا:: لا ولا حاجة بس انا خايف
ماما :: خايف من ايه ،، و لا تحب نمشي نروح ..،،،( و كانت مسكت زبي بإيديها و انا فتحت فخاذي و موش عارف ارد بايه )
انا:: انت عاوزه ايه و انا معاك …
ماما :: لا يا حبيبي بعدين تزعل و تقفش ،، قلي انت عاوز ايه
انا :: انا موش عاوز سعد يقرب عليا و لا يلمسني و اقعد اتفرج عليكم بس من غير ولا حاجة
ماما :: يعني موش عاوز تنيك نجاة و تجيب لبنك جوه كسها و تستمتع
انا:: لا موش عاوز خليني كدا معاكم …..
خرجت ماما برا الاوضة و فهمت سعد و نجاة انا عاوز ايه و لكن ماكنتش عارف هوما اتفاهمو على ايه بالظبط … شوية و دخلت نجاة عليا الاوضة و كانت لابسة حزام بزبر اصطناعي ،،، خفت من شكلها و قلت في نفسي هوما اتفاهمو على ايه بالضبط ….
نجاة:: هو انت موش خارج برا ،، حاتقعد لوحدك هنا …
انا :: اه ليه عاوزة حاجة و عيني مرشوقة على الي في وسطها ……. ضحكت بمياعة و مياصة … و قالت
نجاة:؛ ما تخفش دا موش ليك دا لامك عشان هيا زبر واحد ما يكيفهاش و كمان انا ما لقيتش مين ريحني ،،، الضاهر الي كان في بالي طلع ما بيعرفش و عيل بريالة
انا :: مين الي ما بيعرفش و عيل يا بت انت
نجاة :: بت لما بتك يا واد ،،، شوفه النيلة ،ماهو لو انت بتعرف بصحيح ماكنتش هربت و مستخبي هنا زي القطة
انا :: انا راجل غصب عنك و انت شفتي عملت فيكي ايه ولا نسيتي و انتي تنططي على زبري دا
كانت نجاة بتستفز رجولتي و بتكلمني زي ما اكون بجد خول و متناك و ما بعرفش انيك ….. قمت و هيا واقفة قدامي مسكتها من شعرها و كتفت ايدها و زنقتها على الحيطة و زبري واقف مرشوق في ضهرها و هيا بتحاول تتملص مني و تشتم فيا …..
نجاة :: بتعمل ايه يا حيوان يا خول
انا: انا حاوريكي الخول حيعمل فيكي ايه يا شرموطة ،،
و مسكت زبي و نزلت شوية لتحت عشان اكون في مستوى طيزها و ابتديت احكه بين فلقاتها و احاول ادخل زبي في خرمها و هيا بتصوت و بتصيح وانا عمال اضغط في زبي جامد لغاية ما دخل راسه فيها و بدات ارزع فيها وانيك في طيزها و ادخل في زبي و اشتم …..
انا: اه يا متناكة ،ايه رايك يا قحبة يا شرموطة تفووه تفوووه عليك يا بنت الزانية ،،،،،،
نجاة:: طب بالراحة وجعتني ،، بالراحة يا متناك موش قادرة اقف …
و انا كنت راشق زبي في خرمها و برزع فيه و حسيت بماما واقفة جنب الباب بتبص علينا و بتضحك و تقلي ….
ماما :: بالراحة على البت يا واد انت فشخت كس امها
نجاة :: ( و هيا بتكلم ماما و صوتها جايبة اخر البيت ) حوشي ابنك عني انا موش قادرة يا متناكة يا لبوة ،،،اه اه اه بالراحة يا ابن الشرموطة اه احخححح …كانت ماما جات ناحيتي و بتحسس على ضهري و رقبتي و انا مساك في نجاة برزع زبي فيها و هيا بتلعب بايدها لغاية طيزي و بحس بصوابعها بين فلقات طيزي و بتحاول توصل لخرمي و تقلي …..
ماما :: نيكها جامد يا فحل ،،نيكها الشرموطة ، ارزع زبك في كسها يا حبيب امك … خليها تعرف انك راجل و فحل و زبك بيعرف يجيب لبن ،،، … ……. و كانت مكملة تحسيس و قفش في طيزي و بتلحس ضهري و اكتافي و نجاة خلاص استوت و بقت عمالة تزوم و تتمحنن
نجاة ::: اه اه اه اححححححح جامد ،،،،اااااووووووووي ،، دخله … زبك نار يا عرص … زبك نار يا ابن الشرموطة احححح اححححح موش قادرة ،،،،،،،
مسكت نجاة و انا مكتف ايدها عشان ما تقدرش تهرب ،فكيت الحزام الي على وسطها ،و رميتها على السرير و فتحت رجليها و ركبت فوق منها و بديت احرك زبي على كسها و شوافره و اضغط و هيا عمالة تتحرك تحت مني و رفعت وسطها وشفطت زبي في كسها الي كان عامل زي البلاعة دخل على اخره و بديت ارزع و انيك و صوت زفلطة و اللحم بيضرب في بعضه و هيا جايبة اخرها …..
نجاة :: اححححح اووف اححححح اه اه اه زبك نار ،زبك نار يا متناك ،زبك فلقني ،، دخله ،ما تخرجوش ،اوعى يخرج خليه اححححححح اححححح نيكني في كسي اححح اه
،،، كانت ماما نزلت على ركبها ورايا و ايدها بتحسس و بتمسك طيزي و تفتح في فلقاتها و بكفها بتمشيها على خرمي تلمس بيضاتي و زبري و تعاود نفس الحركة لغاية ما حسيت بصباعها و هي بتدوره و بتضغط به على فتحة طيزي و صوتها في وذاني تقلي ……
ماما :: طيزك سخنة قوي يا عرص ،، طيزك مولعة نار يا ديوث،، خرمك بيوجعك يا واد ،،، عاوز ايه قول لمامتك عاوز ايه ،، تحب اريحك ، و امتعلك طيزك قلي ،،،،
انا: اححححح اه اه اه ايوه دخليه ،، عاوزة احسه جوايا
سمعت ماما الكلمتين دول و بسرعة دخلت صباعها كله في خرمي و انا حسيت بكهرباء و متعة شديدة مع زبري الي في كس نجاة كنت خلاص سحت و نازل هري و فشخ في نجاة الي مغمضة عينيها و تفعص في بزازها و تعض على شفايفها و ماما بتنكني و حاطة الزبر الصناعي في كسها بتتنطط عليه ،،،، و دخل سعد علينا ماسك زبه الي كان نص واقف بيحلب فيه و جاي ناحية نجاة حط زبه على شفايفها الي اول ما حست به فتحت بقها و اخدت تلعب به و تلحس في راسه و تدخله و هو مد ايدو يقفش في بزازها و نازل لغاية عانتها بيلعب على كسها و زبي الي داخل خارج و كان بيلمس ايدين سعد و انا بنيك فيها لغاية ما خلاص قربت اجيب لبني و حسيت اني موش قادر و كنت بزوم و بتمحن ،،، …
انا:: اه اه اححححححح يا بنت المتناكة يا قحبة حاجيب لبني اهه حجيب لبني يا عاهره
نجاة : اه اه اه هاته في كسي كله خليه جوه يا متناك يا عرص اه اه احححححح اووووووووي ،احححححح
كنت خلاص جبت لبني و فرغت شهوتي و اترميت في حضن نجاة و زبي لسه جواها و بكل عرق و بنهج ..و ماما بتلعب على طيزي و صباعها لسه فيا و بتتنطط على الصباعي و بتتمحن و شهوتها زادت بعد ما شافت لبني الي بينقط من كس نجاة …..بتنادي لسعد
ماما:: اححححح موش قادرة كسي عاوز زبك يا سعد تعالى طفي ناري اه اه اه ياخراااااااابي موش قادرة طفي نار كسي بزبك ياىسعد
وقف سعد و راح لمام و حطها على السرير و فتح رجليها و مسك زبه الي خلاص بقا زي العمود من لحس نجاة ليه و رشقه كله في كس ماما الي برقت و شهقت و صوتها جاب اخر العمارة و بتقله ……
ماما:؛ جامد ،اكثر خليه ،دخله ،زبرك نار ،فشخني نصين ، اه اه اه اه اه احححححححح ممممممممممممم نيكني نكني شرمطني نيك كلبتك نيك ام العرص ام الديوث خليه يشوف زب الفحل ينيك ازاي …..
مسكتني نجاة من وشي و زقتني بايدها لغاية كسها و انا ما صدقت نزلت و ايدي بتفعص بزازاها و رحت فاتح رجليها و ناحية كسها بدخل لساني فيه و بلحس و بشفط كل اللبن الي متخلط بعسلها و عرقها و انا هايج على اخري من رزع زب سعد في كس ماما الي جايب اخر
سكس عواطف . سكس جميلات جديد . نيك طيز بيضاء . بورنو طحن . افلام سكس ناعم . صور نيك بنات جميلات . سكس مصرى شديد
الناصية … كنت بمص و بلحس كس نجاة بنشوة و رغبة كبيرة و زبري بدا ينتفض من مكانه و يعلن عن انتصابه كمان و انا بشوف منظر ماما الي بجد هيجني اكثر من الاول وهيا بتتشرمط تحت زب سعد الكبير قوي و الي فاشخها و مخليه تولول و تزوم و تصيح و هو نازل رزع فيها بزبه الي حسيت انه وصل لزورها من شدة رزعه فيها ….. و نجاة ماسكة شعري و بزقني بقوة عشان اشفط و الحس و امص زمنبورها و الحس لبني الي ماىبقاش منه ولا نقطة في كسها لانه كله في بقى …. مسكتني نجاة من راسي و سحبتني ناحية وش ماما و بتفتح في بقى عشان انزل اللبن الي شفطته من كسها على شفايف ماما و رحت منزله عليها و ماما فاتحه بقها و بتلعب بلسانها بلساني و على شفايفي تشفط لبني و تلعب به في بقها و تعمل زي الفقاقيع به و انا نازل فيها لحس و مص و فعص لبزازاها و هيا تزوم اكثر و اكثر و متعتها و شهوتي مختلطين مع بعض و سعد بيزوم و كان حايجيب لبنه …
سعد :: اه يا متناكة اجيب لبني فين يا شرموطة ،عاوزة لبني فين يا نجسه يا فاجره يا كلبة ، اه اه اه اه احححح حاجيب يا قحبة
ماما:: عاوزها في بقى هاته على وشي هاته كله عاوزها في بقي يا فحل يا سيدي
قام سعد و زبه في ايده و نجاة كانت مسكاني من راسي مثبتاه و انا بلحس في و بمص في لسان ماما و قرب مننا و بدا يحلب في زبه الي كان جايب لبن سخن على بقى و و بق ماما و منزله كله لينا و انا و ماما بنلحس و بنشفط فيه و نمص راسه و ناكل اللبن و نلعب بيه بلسانتنا و شافيفنا و انا على اخرى مستوي و سحت و هايج …. عصر سعد زبه لاخر نقطة فيه و كان بيزوم و بيشخر و انا رحت انا و ماما في بوسة طويلة و لبني و لبن سعد مختلطين ببعض …. و نجاة بتحسس علينا و نزلت على بزاز ماما الي كان عليهم شوية لبن بتشفطهم و بتلحسهم و جاية ناحيتنا بتدخل لسانها في بق ماما بتلحس و بتعضض فيه و تشفط لبن كمان … كان سعد اترمى على طرف السرير و ماسك زبه بيلعب به و بيزوم و يقول
سعد :: اه يا متناكين يا عيلة شراميط ،،اه يا عرص ،يا ديوث بتحب اللبن للدرجة دي ،دا انت طلعت ذكر و انا ما عرفش ….. انت جامد يا

واد دا زبرك لسه واقف اهوه …
نجاة :: ( و هيا بتكلم سعد) ممممممم دا سبع و فحل خلاني ما قدرتش اقف على رجلي ولا اصلب طولي دا زبه عامل زي السكينة يقتل على طول ،، بس بيحب اللبن قوي و طعمه ….
ماما:: محمد ابني دا جامد و زبه على طول جاهز يشق اي متناكة زيك يا شرموطة
اترمينا الاربعة جنب بعض .. انا لسه متسند على بزاز ماما و نجاة بين سعد و ماما يجي ربع ساعة و ماما كانت مادة ايدها ناحية زبر صالح بتحسس عليه و تلعب على راسه لحد ما قام من مكانه و مد ايد ناحية ماما سحبها من رجليها نزلها الارض و مسك شعرها و زبه الي كان مدلدل بيلمس وش ماما الي راحت عليه بلسانها تلحس فيه .. مدت ايدها عشان تمسكه ،ضربها بالقلم ففهمت و رجعت ايدها ورا ضهرها ، تف عليها و على وشها و مسكها من رقبتها و كان بيخنقها و هيا عينيها طالعة و نفسها مقطوع و هو بيكبس اكثر و اقوى زي الي كانت بتموت …كنت عاوز اقوم بس نجاة مسكت ايدي و قالت
نجاة:: انت ماىفهمتش انه ماماتك بتحب كدا و الطريقة دي
انا:: بس انا خايف عليها دا بيخنقها و حايموتها
نجاة:: ما تخفش بقا ،امك دي كلبة ،سليف ،بتعشق الاهانة و النيك العنيف و الي يكيفها و يخليها مستمتعة و انت حاتشوف بعينك …
و كان سعد بيخنق بايد و يتف عليها و يضرب فيها و على بزازاها و يشتم في ماما و يقول ..
سعد :: انت ايه يا فاجره ،انت ايه متناكة و انا مين يا شرموطة …
ماما:: ( بتحاول تنطق بس صوتها موش واصل صح لغاية ما فك سعد ايده من رقبتها و هي بتنهج و نفسها مقطوع) اهاه اه ه ه ها اه انا كلبة ،انا خدامة ،انا عبدة لزبرك يا سيدي ،انا لبوتك يا سيدي ، يا فحلي يا تاج راسي .. كمان زيدني كمان ابوس ايدك موش قادرة ماترحمنيش ، شرمطني ،نيكني ، بول عليا ،عاوزة لبنك اححححححححح
راح سعد جرها من شعرها لبرا الاوضة و انا بشوف ماما زي الخيشة الي بيتمسح بيها البلاط و هيا على ظهرها و سعد يجرها وراه ..، مسكت نجاة ايدي و قالتلي ..
نجاة::سمعت امك قالت ايه عن نفسها يا عرص .. امك دي كلبة كبيرة قوي و متناكة ،تعالى بقى نشوف حيتعمل فيها ايه المتناكة دي ….
وطت نجاة اخدت الزبر الصباعي في ايدها و خرجنا لحقنا بيهم للصالة لقيت ماما مفروشة رجليها مفتوحةو مربوطة في رجلين الكنبة و ايدها في الكلبشات و بقها متكمم و سعد فاتح طيزها حاشر ايد الكرباج و بيقفش في بزها و يضرب على فخاذها و يشتم و يلعن في ام امها و الي جابوها ،،،، وقفت جنبهم و كنت ماسك في زبري و منظر ماما و هيا كدا هيجني على اخري خصوصا اني سمعتها بتقول على نفسها انها كلبة و لبوة و عبدة للزبر فهجت اكثر و بلعب في زبري و ايدي في ايد نجاة الي لصقاني و فخاذها تحسس على فخاذي و بتلعب بالزبر الصناعي على شفايفها و تدخله و ترضعه و تقلي ….
نجاة:؛ امك دي شرموطة ،شايف منظرها عامل ازاي ،شايف طيزها بترج رج و بزازها و حلمتها الواقفة دي لبوة يا عرص دي عاوزة الف زب في بعض دلوقتي تلعب بيهم …..
كنت انا هايج و سايح و زبري بيوقف و نجاة عمالة تتمحن عليا و ايدها بتقفش في فخاذي و زبري و بتلسح رقبتي و تعض فيها و الزبر الصناعي في ايدها بتقربه من وشي و شفتي و تلعب براسه عليهم و راحت ماسكني بتزقني على الارض جنب ماما و قاعدة على حجري و تحك في طيزها عليا و عينيها كلها شهوة لفيت ايدي على وسطها اثبتها عشان زبي يدخل في كسها بس هيا بعدت و طلعت بطيزها على بطني و نزلت بشفايفها تاكل شفتي و تعض فيهم و تمص لساني و راحت مدخلة راس الزبر الصناعي مابين شفايفنا ،و تدخله شوية شوية لبقى لغاية ما بقا كله جوايا و انا برضع و بلحس فيه و مدت ايدها ناحية زبري تحلبه عشان تزيد من محنتي و شهوتي ،،و في دا كله كان سعد نزل لكس ماما بيفتح فيه و يدخل 3صوابع و يبعبص فيها و ايده التانية ماسكة الكرباج بيدخل و يخرج في خرمها و ينيكها و هيا تتلوى و تزوم و لعابها نازل من بقها المتكمم على ذقنها واصل لبزها و حلمتهم الي كانو بلون حباب الطماطم من ضرب و قرص و قفش سعد ليهم ،،، كملت نجاة حلب في زبري الي وقف على اخره و مدد ايدها نزلتها بشويش ناحية بيضاتي و بتحسس عليهم شوية و صباعها على خرمي بدوره و عينيها في عيني و تقلي …