قصة سكس مع جارتي …احااا دى البت شكلها شرموطة عالاخر

بداية قصتى وأنا كنت فالثانوية وكانت آخر سنة والكلام ده من تلات سنين، وكانت دفعتنا أول دفعة ظهر فيها كورونا وجه الوزير المتناك وقف الدروس وكل حاجة، فاضرينا ناخد دروس خاصة فالبيت وكان أحلى قرار شقلب حياتى كلها.
الأول أنا سامى، ١٨ سنة من الشرقية، طولى ١٧٠ وقمحى شوية وكنت طول عمرى هادى ومليش فى البنات ولا بتعامل معاهم خالص تقريباً، وده لأنى كنت مهتم بدراستى فعلاً ومش ناوى أخش فعلاقات ملهاش لازمة.
حكايتى بدأت لما الدروس وقفت وقررت أخد دروس خاص، ولأن التكلفة كبيرة فقررت أخد مع مجموعة بنات فى بيت بنت جارتنا، ولأنهم كانوا عارفينى ووالدها بيحبنى فكانوا موافقين أخد معاهم ومفيش أى مشاكل، وبدأنا فعلاً دروس فى بيت البنت دى واسمها سارة، رغم أنى مش بركز مع البنات بس سارة دى حكاية لوحدها، بنت تشدك من أول نظرة وتوقف زبك فثوانى، حوالى ١٦٥ سم اه بس حاجة عسل كده، وبيضة وجسمها مظبوط، فالحقيقة أنا كنت بحب أبصلها كتير وهى كانت واخدة بالها بس بتعمل أنها مش واخدة بالها، المهم فى يوم بعد درس الفيزيا سارة وقفتنى وقالتلى ممكن أخد رقمك عشان لو المستر بعت حاجة أبعتهالك؟ وانا فرحت الحقيقة عشان هخش عالوتس وهشوفها هى وصحابها فالاستورى كتير ووافقت واديتها رقمى، وكلمتنى بالليل وسجلتها وبعدها بنص ساعة لقيتها منزلة صورة ليها وهى بلبس البيت، سارة دى محترمة جداً وكل لبسها برة بعبايات سمرا ودريسات، يعنى دى تقريباً أول مرة أشوفها لابسة بنطلون وشعرها باين، طبعاً دخلت الحمام ريحت نفسى عليها وحسيت أن الموضوع ده مقصود منها بقا😂
بعد مطلعت من الحمام لقيتها منزلة ستورى أول واحد هيشوف الاستورى هكلمه عافية، بعدها لقيته داخلة تكلمنى وقالتلى أنى أول واحد شاف الاستورى وانها هتكلمنى لحد مزهق، أنا عن نفسى عاوز أكلمها بس مش حابب أبين أنى مدلوق عليها أوى وكنت لسا شايفة البنت المحترمة أوى اللى عارفها بس طلعت عبيط ومعرفش حاجة عن البنات خالص😂😂
كلمتها طول الليل تقريباً وكلمتنى عن قد اى هى مش بتحب لبسها ده ووالدها اللى بيخليها تلبس كده وهى عاوزة تلبس براحتها وتلبس زى صحابها، وبعدين قالتلى أى رأيك فالصورة بلبس البيت؟ قولتلها دى قمر خالص يعنى لو حد شافك كده ممكن يتهبل من جمالك، وانا مكنتش بكدب البت حلوة اوى فعلاً، فضلت أكلمها كتير وبقت تقريباً شئ أساسى فيومى أنى أكلمها، لحد مجه اليوم اللى عمرى مهنساه أبداً، كانت حصة أحياء وفيها شرح الجهاز التناسلى للأنثى(الكس) فانا كنت محرج أقعد مع تلات بنات صواريخ وبيتكلم فكس وكلام يهيج فقلت أستئذن ولو مش فهمتها حتى مش مهم، بس سارة حبيبة قلبى قالتلى أقعد يعم متتكسفش داحنا أخوات، أنا قلت مش بدها بقا وقعدت عشان أحاول أفهم، بعد بداية الشرح بدقايق زبى وقف وبقا ظاهر قوى فالبنطلون ومكنتش عارف أعمل أى، خصوصاً أن فى بنت تانية غير سارة لابسة * وانا بحترمها قوى، فحطيت الكتاب عليه وفضلت قاعد لحد مالحصة خلصت والأستاذ طلع والبنتين ومبقاش فاضل غير أنا وسارة. سارة: اى يسطا مش ناوى تروح ولا عجبتك القعدة هنا، قالتها بضحكة كده هيجت زبى أكتر اللبوة. انا: مش عارف أعمل أى بحاول أجمع ورجلى خدلانة شوية وهقوم اصبرى ولا بتطردينى من بيتكوا سارة: يعم خليك قاعد لو عاوز بيت كمان. انا سمعت كده وهجت عليها أكتر بس مينفعش أتغابى واعمل حركة غلط وانا كل فكرتى أن البنات دول ملايكة وطاهرين ومعرفش حاجة غير مذاكرتى وبس، ايوا كنت بسمع أفلام بورن بس مش قادر أستوعب أن سارة المحترمة دى ممكن تعمل زيهم أبداً، سارة طلعت البيت وفوق وأنا زوبرى نام فعدلت البنطلون وطلعت وروحت وقاعد مستنى العصر عشان نروح درس الفيزيا بقا عشان أشوفها تانى، فجأة لقيتها منزلة ستورى ليها عالوتس بشعرها وصدرها باين كبير من تحت التشيرت اللى كانت لابساه فقلت شكلك ناوية تموتنى يلبوة ودخلت الحمام تانى ضربت عشرة، رحت العصر وغيرت هدومى وخدت الكتب ورحت عشان الدرس، دخلت وقعدت بقا مستنى المستر والبنات ييجوا بس الوقت أتأخر ولسا مفيش حد جه، بعد كده سارة نزلت بهدوم البيت، أنا شوفتها وزبى وقف عليها وأنا شايف كل حاجة عالطبيعة قدامى، لما شافتنى أبتسمت وجت عليا وكنت نفسى أقوم أحضنها وأفشخها ع اللى بتعمله فيا وبتهيجنى كده. سارة: معلش بقا يسطا نسيت أقلك أن الدرس أتلغى. أنا: أحيه… لا مش قصدى يسارة أنا آسفسارة: مالك يعم وأنت قولت حاجة عادى دى كلمة عادية😂😂 أنا كنت مش فاهم يعنى اى كلمة عادية ودى بنت المفروض تتكسف حتى بس بقلكوا كنت عبيط😂 سارة قالتلى استنا طالما جيت عاوزاك تشرحلى المضارع البسيط بقا ومش هتروح غير لما تشرحه. لما راحت تقفل الباب أنا كنت شايف طيزها وهى بتترج ورا حاجة كده قشطة، كان نفسى أمسكهم أفعصهم، احنا بناخد دروسنا فالدور الأرضى يعنى مفيش حد بيخش علينا ولا أى حاجة. جت بعد شوية وعاملة نسكافيه وجايبة قرص وقعدت جنبى وقالتلى فهمنى يسطا بقا. أنا زبى وقف زى المدفع وهو كبير حوالى ١٨ سم يعنى كان باين قوى. وبقت قريبة منى بطريقة غريبة دانا اتكسفت يشرموطة😂 بدأت أشرحلها وعدا نص ساعة وكل شوية نحك فجسم بعض وانا زوبرى هايج وهيقطع البنطلون أساساً، بعدها قلتلها كفاية بقا عشان والدك مينفعش يشوفنا لوحدنا او اى حد، قالت أن مفيش حد فالبيت دلوقتى، أبوها فالعيادة وأمها عند خالتها هترجع متأخر، بعدها قربت منى أكتر وشالت الكتب وقالتى سامى بصراحة أنا بحبك. الكلام فشخ أفكارى، وبقيت محتار جامد اللى هو أنا كنت هغتصبك يشرموطة انتى بتقولى اى كده بس مقدرتش ولقيت نفسى لا إراديا بقلها طب منا كمان بحبك من زمان اوى. قالتلى علفكرة أنا مفضية الجو أنهردة بمزاجى ليك عشان يتمر فيك بس. أنا قلت بس البت دى بتحبنى وهجرب بقا أقلها عاوز بوسة وافقت يبقا اشطا مش وافقت يبقا أحيه فشخت نفسك. قربت منها وقلتلها بقلك اى؟ سارة: عاوز اى يسطا😂 انا: متجيبى بوسة🥺 سارة: أخيراً ياخى دانا كنت خايفة لتكون بتاع رجالة وملكش فالناعم😂😂 أنا سمعت الكلام واتثبتت، احااا دى البت شكلها شرموطة عالاخر يعنى اى وفجأة لقيت شفايفها بتعصر شفايفى وايدها حضنانى وبزازها بتحك فصدرى من فوق الهدوم، دى كانت أول مرة ألمس فيها بنت، وكنت عايش فدنيا تانية خالص، بعدها فضلت أبوسها واتعدلت وفضضلت بصالى شوية وفججأة قلعت التيشيرت بتاعه وفضلت بالبرا من فوق بس، أنا كنت هتهبل من الصدمات اللى عمال أخدها، البت من كام يوم كانت محترمة وحاجة كلوا يتمناها دلوقتى بقت شرموطة فاجرة اوى، كنت خايف وانا بقرب من بزازها ومش عندى خبرة خالص، فنزلت البرا وانا اتجننت خالص، البزاز اللى ياما ضربت عليها عشرات فجأة كده تكون عريانة قدامى، كانت قد التفاحة وبيضة أوى والحلمة وردى، البنت فعلاً شمعة، فضلت أمص وأعض وأنا مش عارف أعمل أى وبقفشهم وحاجة آخر خرا من مش خبرة بقا😂 بعدها راحت نازلة على بنطلونى ومسكت زبى من فوق الهدوم وشهقت كده لما مسكته وقالت أحااا اى كل ده يسطاا ده أكبر من اللى كنت بتخيله، طلعته وبدأت تمصه ولا أحرف شرموطة يجدعان، ونزلت لبنى على وشها وفضلت أعتذرلها وهى ضحكت كتير عليا لأنى كنت غلبان بعدها قالتلى تعالى نطلع فوق فى أوضتى على السرير أحلى من هنا، وأنا قبل مخش الأوضة غمت عينى بطرحتها ودخلتنى ونيمتنى عالسرير، بعدها لقيت زوبرى غاص فى حاجة طرية ودافية أوى وأكتشفت أنه كس فضلت نايم زى السكران مش مصدق أنى حاطط زبى فكس حقيقى بعد شوية جبتهم فكسها ومش كنت قادر أتنفس وشلت الطرحة من على وشى ولقيت مفاجأة كانت هتوقف قلبى اللى نايمة على زبى كانت أميرة صاحبة سارة اللى معانا فالدرس وأميرة دى مثال للكيرفى بجد، حاجة تعتبر كده وانا ضربت عليها عشرات كتير اوى ومش كنت مصدق نفسى فنزلت على بزازها ألحس وأعض فيهم وهى عمال توحوح ولقيت صوت جاى من ورا بيقولى متهدأ يوحش لسا فى كس تعبان هنا، أنا عارف الصوت بس مش مستوعب أنه صوت هبة ال**، احااا دول طلعوا شراميط كلهم، مش هوصف هبة كتير لأنها زى أى ***** ملكة جمال بجد بس التلاته دول طلعوا تعبانين فشخ، شدتها من حضن سارة ونزلت فيها نيك لحد مصوتت وجبت فكسها تانى، مش كنت مهتم بانها تحمل او لاء ولا مهتم بخبط فكس ولا طيز ولا مفتوحة ولا اى حاجة انا كنت بفضى لبنى بنفسى من ساعتين ودلوقتى قدامى تلات بنات يسيحوا جبل، بعدها مسكت سارة ونيمتها عشان انيكها بس لقيتها حطت ايدها على كسها وقالتلى لا يعم انا مش مفتوحة هنا بس دخل فطيزى ولفتلى طيزها وجت أميرة وهبة فضلوا يلحسوا خرم طيزها وزبى ودخلته فطيزها وصوتت فالأول بس شكلهم كانوا متعودين، فضلت أنيكهم أكتر من ساعة بعدها نمت مش كنت قادر أتحرك وجت هبة نامت على صدرى وفضلوا يحلفونى أن ده سر بينا وميطلعش برا وعرفت أنهم مفتوحين من اولى ثانوى، وبيريحوا بعض كل يومين وكانوا بيتناكوا من بعض فالمدرسة، وطلعت أنا العبيط بس عرفت كل حاجة متأخر، ومقدرتش أقاوم المتعة وقومت تانى وخليت هبة تلبس نقابها وهدومها كلها ومسكتها كأنى عاوز أغتصبها لأنى كنتبحلم أنى زانقها فى مكان مقطوع وبفشخها فعلاً، بعدها روحت وبقيت بعد كل درس ممكن أبعبصهم وأمص بزازهم وأوقات بنيك واحدة واتنين يقعدوا بعيد، دلوقتى كل المتعة راحت فالكلية وبشوفهم قدامى بس شكلهمشافوا مصدر تانى ينيكهم😂😂
كسم البنات الشراميط يجدع😂😂😂